Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Temná stránka průmyslové revoluce: Děti tvořily dvě třetiny zaměstnanců v textilních továrnách Martin Miko
„Suchej únor“ letos připraví prodejce alkoholu o více než miliardu korun, stát přijde o odpovídající daňový příjem Martin Miko
Obvinění Algera Hisse ze špionáže pro SSSR odstartovalo hon na komunisty v nejvyšších patrech americké vlády Jan Fiedler
Bahenní pochod občanské války: Vojsko Unie během klíčové ofenzivy uvízlo v bahně, pokleslou morálku nezvedlo ani rozdávání alkoholu Jan Fiedler
Smutný osud Rosemary Kennedy: Otec ji poslal na lobotomii, a pak ji nechal dožít v ústavu Martin Miko
Edgar Allan Poe: Alkoholik, karbaník a geniální spisovatel, který stál u zrodu detektivního a hororového žánru Jan Fiedler
Hory, nebo moře? S obytkou můžete kamkoliv! Využijte jarních prázdnin a vyjeďte za dobrodružstvím redakce G.cz