Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Vzpomínáte na Tele Tele? Dnes již legendární parodický pořad jedni milovali a druzí nenáviděli Martin Miko
Česko má s přehledem nejvyšší inflaci v EU. Své vedení v nelichotivém žebříčku Eurostatu v prosinci 2023 ještě upevnilo Martin Miko
Alarmující stav duševního zdraví české mládeže: sebevražda druhým nejčastějším důvodem úmrtí. redakce G.cz
Důchodci loni zchudli reálně nejvýrazněji za posledních více než deset let. Zvrátit to ještě může Ústavní soud Martin Miko
Důchody u Ústavního soudu: Experti už od podzimu museli vědět, že inflace bude extrémní – nemohla být tedy takovým šokem, jak vláda nyní hlásá, aby zdůvodnila nutnost snížit mimořádnou valorizaci Martin Miko