Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Ústavní soud zamítl stížnost poslanců ANO, loňské snížení mimořádné valorizace penzí platí beze zbytku redakce G.cz
Český podvodník Josef Ort: Z váženého občana se po smrti stal nenáviděný vyvrhel společnosti Martin Miko
Warner Bros. Discovery Sports Europe vstupuje do olympijského roku s novým exkluzivním obsahem k letošním hrám v Paříži 2024 redakce G.cz
V roce 2000 ekonomové slibovali až 200procentní růst obchodu díky euru, dnes už se shodují, že dopad eura je nulový redakce G.cz