Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Historie důchodů v Československu: Do penze se chodilo na sklonku života, nejlépe se měli úředníci Martin Miko
Tajuplní Amišové aneb jak žije komunita, která odmítá moderní technologie i v 21. století Martin Miko
„Stal se zrádcem českého národního umění!“ aneb Kdo byl největším kritikem Bedřicha Smetany? Jan Fiedler
Vlaková pohroma v Balvanu byla nejsmrtelnějším železničním neštěstím v historii Itálie: Ve vlaku se udusilo přes 500 cestujících Jan Fiedler
Veněra 3: Sovětská sonda, která nabourala do Venuše a stala se tak první sondou, která se dotkla povrchu jiné planety Jan Fiedler