Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Cestovní kancelář Blue Style přepisuje trh českých cestovních kanceláří: stanovila nové rekordy v počtu cestujících, tržbách i ziskovosti a představila nový „domov“ redakce G.cz
Superdálnice z Londýna do New Yorku: Dvacet tisíc kilometrů dlouhá silnice by stála biliony dolarů Martin Miko
Podpora pro děti, seniory a zdravotně znevýhodněné. Zákazníci rozhodli, jak Tesco rozdělí přes 3 miliony korun redakce G.cz
Péče o vojáky v Armádě ČR: Vzdělávání, zahraniční kurzy i důraz na work-life balance Komerční sdělení
Cena bitcoinu nyní po letech překonala úroveň 60 tisíc dolarů, roste k historickému rekordu ve výši necelých 69 tisíc dolarů Martin Miko
Doba Luneticu se nevrátí, Káťu Marii Tichou jsem dostával na špičku dvanáct let, říká lovec talentů v (NE)BLÁZNI Martin Miko
Efekt přihlížejícího: Vraždu Kitty Genovese zaznamenalo 38 lidí, ale skoro nikdo nepomohl Martin Miko