Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Setkání Baracka Obamy a Raúla Castra v Panamě: Tajná jednání mezi oběma lídry organizoval papež František Jan Fiedler
Majitelé menších zahrad, zbystřete! Husqvarna uvádí na trh novou řadu akumulátorových nástrojů Aspire™ redakce G.cz
Do Sbírky potravin se zapojí více než 180 obchodů Tesco po celé ČR a také Tesco Online nákupy redakce G.cz
Akce, která pomohla Olympicu: Československý beatový festival zpopularizoval rockovou hudbu Martin Miko
Příběh Davida Koreshe: Šílený vůdce sekty, který proti sobě poštval i FBI a národní gardu Martin Miko