Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Nickelodeon AKA ráj sexuálních predátorů. Dokumentární série odhaluje krutou pravdu o populární stanici, která formovala podobu televize pro děti redakce G.cz
Alkohol, prášky na uklidnění, ale třeba i kokain. Proč ženy k některým závislostem tíhnou více nežli muži? redakce G.cz
Potopení bitevní lodi Jamato: Chlouba japonského námořnictva byla největší a nejlépe vyzbrojenou bitevní lodí své doby Jan Fiedler
Hudbou proti nepokojům aneb Když James Brown uklidnil Boston po atentátu na Martina Luthera Kinga Jr. Jan Fiedler
Churchillův odchod do důchodu: Vzdal se premiérského postu, v parlamentu však zůstal až do roku před svou smrtí Jan Fiedler
Expanze do Polska a obrat, který poprvé přesáhl sto milionů korun. Ecomail v loňském roce vyrostl o 38 % redakce G.cz