Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Setkání Baracka Obamy a Raúla Castra v Panamě: Tajná jednání mezi oběma lídry organizoval papež František Jan Fiedler
Majitelé menších zahrad, zbystřete! Husqvarna uvádí na trh novou řadu akumulátorových nástrojů Aspire™ redakce G.cz
Do Sbírky potravin se zapojí více než 180 obchodů Tesco po celé ČR a také Tesco Online nákupy redakce G.cz
Akce, která pomohla Olympicu: Československý beatový festival zpopularizoval rockovou hudbu Martin Miko
Příběh Davida Koreshe: Šílený vůdce sekty, který proti sobě poštval i FBI a národní gardu Martin Miko