Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Nickelodeon AKA ráj sexuálních predátorů. Dokumentární série odhaluje krutou pravdu o populární stanici, která formovala podobu televize pro děti redakce G.cz
Alkohol, prášky na uklidnění, ale třeba i kokain. Proč ženy k některým závislostem tíhnou více nežli muži? redakce G.cz
Potopení bitevní lodi Jamato: Chlouba japonského námořnictva byla největší a nejlépe vyzbrojenou bitevní lodí své doby Jan Fiedler
Hudbou proti nepokojům aneb Když James Brown uklidnil Boston po atentátu na Martina Luthera Kinga Jr. Jan Fiedler
Churchillův odchod do důchodu: Vzdal se premiérského postu, v parlamentu však zůstal až do roku před svou smrtí Jan Fiedler
Expanze do Polska a obrat, který poprvé přesáhl sto milionů korun. Ecomail v loňském roce vyrostl o 38 % redakce G.cz