Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Wimbledon zůstane na Eurosportu. Warner Bros. Discovery se podařilo vyjednat novou dohodu o vysílacích právech k travnatému grand slamu redakce G.cz
Vyhlášení republiky Biafra: Zaniklý africký stát se snažil odtrhnout od muslimských Hausů na severu Nigérie, válka si vyžádala miliony obětí Jan Fiedler
Nejlepší album všech dob? Beatles vydali Sgt. Peppera jako důkaz své hudební dospělosti, jeho revoluční kvality uchvátily celý svět Jan Fiedler