Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Největší námořní bitva první světové války: V bitvě u Jutska se střetlo 250 lodí a 100 tisíc vojáků Jan Fiedler
Mýtičtí skinwalkeři: Nebezpeční šamani, kteří se dokážou měnit na zvířata a vyhýbat se kulkám Martin Miko
Úspěšná průmyslová spolupráce BAE Systems a VR Group na projektu CV90 přináší první hmatatelné výsledky redakce G.cz
Mýtický červ olgoj chorchoj: Údajně útočil v poušti Gobi, na lidi plival smrtící kyselinu Martin Miko