Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Prokletí Svatováclavské koruny: Kdo si jí nasadí neoprávněně na hlavu, toho čeká do roka smrt Martin Miko
České ultralighty zaujaly na veletrhu ve Friedrichshafenu. Jejich výrobci teď pokukují hlavně po asijských trzích, říká Protiva z LOM PRAHA Martin Miko
Mladí budou ladit jazz pošestnácté. Na Karláku vystoupí Prago Union i hudebníci a DJs z Belgie nebo Německa Martin Miko