Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
LOM PRAHA je prvním českým podnikem, který uzavřel dohodu o průmyslové spolupráci v projektu F-35 redakce G.cz
Osmnáct let strávených na letišti: Podle příběhu íránského uprchlíka byl natočen film Terminál Martin Miko
Tesco navyšuje základní mzdy nad úroveň očekávané inflace a investuje do zlepšení benefitů redakce G.cz
Tajemství Čertova a Černého jezera: Místa plná pověstí, které StB ho využila k propagandě Martin Miko
Warner Bros. Discovery na svých platformách a stanicích odvysílá všech 886 zápasů z 16 kurtů letošního Roland-Garros. redakce G.cz