Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Největší námořní bitva první světové války: V bitvě u Jutska se střetlo 250 lodí a 100 tisíc vojáků Jan Fiedler
Mýtičtí skinwalkeři: Nebezpeční šamani, kteří se dokážou měnit na zvířata a vyhýbat se kulkám Martin Miko
Úspěšná průmyslová spolupráce BAE Systems a VR Group na projektu CV90 přináší první hmatatelné výsledky redakce G.cz
Mýtický červ olgoj chorchoj: Údajně útočil v poušti Gobi, na lidi plival smrtící kyselinu Martin Miko