Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Poslední vyrobený Packard: Motory z klasických amerických luxusních vozů se využívaly i pro výrobu letounů v první světové válce Jan Fiedler
Cyklistická sezóna jako žádná jiná. Ještě před olympiádou se na Eurosportu rozjede mužská i ženská Tour de France redakce G.cz
Děti z mateřské školy Vejvanovského obhájily loňské prvenství v soutěži Pražských služeb ve sběru papíru Martin Miko