Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Martin Lecián alias Postrach Moravy: Příběh nejhezčího sériového vraha v Česku. Nakonec jej popravili v Olomouci Václav Adamus
Díl II.: Sitzkrieg neboli podivná válka: Mohla druhá světová válka skončit již v roce 1939? Spojenci vyčkávali, nacistické Německo mezitím ovládlo pevninskou Evropu Jan Fiedler
Moskevská burza se v pondělí otevře, ruská centrální banka se bojí pádu trhu, říká Kovanda Lukáš Kovanda
Díl I.: Sitzkrieg neboli podivná válka: Francie s Británií chtěly otevřít frontu na Balkáně a provést invazi do Skandinávie i SSSR. K plánovaným operacím však nikdy nedošlo Jan Fiedler