Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Největší námořní bitva druhé světové války ve Středozemním moři: V bitvě u Matapanu rozdrtilo Královské námořnictvo útočící italské loďstvo Jan Fiedler
Díl II.: Procentní dohoda mezi Stalinem a Churchillem: Britský premiér napsal procentuální rozdělení vlivu ve východní Evropě na papír, Stalin jej souhlasně odfajfkoval Jan Fiedler
Díl I.: Procentní dohoda mezi Churchillem a Stalinem: Churchill se snažil získat vliv ve východní Evropě, obával se šířícího se komunismu Jan Fiedler
Sportovní lezení zažívá boom. Mezinárodní federace sportovního lezení na trend reaguje uzavřením tříleté dohody s televizním gigantem Discovery Komerční sdělení