Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Ruské železnice bankrotují, jde o první bankrot velkého ruského podniku od uvalení západních sankcí Lukáš Kovanda
Dokonalá volba pro mladé? Huawei nova 9 SE okouzlí fotoaparátem i SuperCharge nabíjením Komerční sdělení
Miroslav Pich-Tůma: Estébák, který klidně umlátil člověka. Vyšetřoval Masarykovu smrt, nakonec spáchal sebevraždu Václav Adamus
Superpodvodník Jiří Skomarovský: Případ masového vraha, který vymámil z Beneše státní vyznamenaní Václav Adamus