Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Příběh Miloše Kocmana: Odbojář byl mučen gestapem, později analyzoval dokumenty pro StB Václav Adamus
Lucie Vondráčková v Bratislavě originálně pokřtila své nové album Láskověty a domů si odnesla platinovou desku Redaktor
Odpojení EU od ruského plynu, které má Evropou otřást, je blíže, než si myslíme. Itálie už je připravena Lukáš Kovanda
Generál Hideki Tódžo: Na svědomí má mít miliony obětí, zaútočil na Pearl Harbor. Nakonec se mu nepodařila sebevražda Václav Adamus
Kdo byl Karel Novák? Příběh člověka bez identity. StB mu říkala Marťan a nikdy jej nezlomila Václav Adamus
Abstinující a v plné síle. Tak plánuje napravený bouřlivák Richard Müller vystoupit na Slovenském mejdanu v Praze Redaktor
Hrozí citelné zdražení rýže, které se zatím zdražování vyhýbalo. Češi jí přitom spořádají historicky rekordní množství Lukáš Kovanda