Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Den vítězství a konec války: Druhá světová válka skončila německou kapitulací jen v Evropě, na východě boje pokračovaly až do září roku 1945 Jan Fiedler
Díl II.: Bitva u Dien Bien Phu ukončila válku v Indočíně: Armáda Viet Minhu triumfálně rozdrtila francouzské koloniální síly Jan Fiedler
Od dodávky po sanitku. „Dvanáctsettrojka“ zanechala nesmazatelnou stopu v historii československého automobilového průmyslu Redaktor