Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Krvavé devadesátky, Tomáš Pitr: Příběh bosse v červeném svetru by vydal na celovečerní thriller Václav Adamus
Díl II.: Operace Compass aneb Spojenecký blitzkrieg: Drtivá britská protiofenzíva vyhnala italské síly z Egypta Jan Fiedler
Když si móda vyžádala stovky zraněných: Nadrozměrný styl oblékání s názvem Zoot Suit spustil v Los Angeles masivní a rasově motivované pouliční nepokoje Jan Fiedler
Viliam Široký: Kovaný stalinista, který přežil výslechy gestapa a stal se předsedou komunistické vlády Václav Adamus
Díl I.: Operace Compass aneb Spojenecký blitzkrieg: Itálie vstoupila do války ukvapeně a nenasytně, britský Egypt dobýt nedokázala Jan Fiedler
Krejčířova vila aneb Příběh honosného paláce, kde známý mafián choval žraloka hned vedle bazénu Václav Adamus
Atentát na Andyho Warhola: Radikální feministka Valerie Solanas Warhola dvakrát postřelila, chtěla eliminovat všechny muže Jan Fiedler
Nahlédněte pod pokličku FIFA. Unikátní dokument odkryje vše kolem skandálního příběhu katarského světového šampionátu Redaktor