Jana Kalousová 9.12.2016, 11:34 Sdílet 9. 1. Jsou drahé – 27,8 procenta Podle čeho se Češi rozhodují, že v některé prodejně (řetězci) nenakoupí? Podívejte se na statistiku agentury Wellen z letošního roku. 8. 2. Jsou nepřehledné – 22,2 procenta 7. 3. Ošklivý, špinavý obchod – 16,4 procenta Zobrazit další Sdílet TÉMATA nakupování statistika prodej řetězce
Hořící demonstrant či lidské bomby Boko Haram: tohle je 6 nominací Word Press Photo na snímek roku Kateřina Horáková
Zlatý český ručičky? Instagramový účet Delniq definuje tuzemské kutily jako neschopná nemehla Martin Miko
V Německu omezují sprchování teplou vodou, snižují teplotu vytápění, zavírají bazény. Situace je více než dramatická, píšou Financial Times Lukáš Kovanda
Už dětský psychiatr uznal, že jsem génius, tvrdí v (NE)BLÁZNI oplzlý otec z Řezníkova filmu Michaela Šimečková
Řidiče v Česku čeká ještě rychlejší zlevňování. Důvodem je růst obav z celosvětového ekonomického propadu Lukáš Kovanda
Tulipánová horečka: Asi nejstarší spekulativní bublina ze 17. století aneb Když vás cibulka tulipánu stála celý dům Václav Adamus
Alois Grebeníček prožil hrůzy Osvětimi a stal se bezcitným. Mučil vězně elektrickým proudem Václav Adamus