Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Prokletí Svatováclavské koruny: Kdo si jí nasadí neoprávněně na hlavu, toho čeká do roka smrt Martin Miko
České ultralighty zaujaly na veletrhu ve Friedrichshafenu. Jejich výrobci teď pokukují hlavně po asijských trzích, říká Protiva z LOM PRAHA Martin Miko
Mladí budou ladit jazz pošestnácté. Na Karláku vystoupí Prago Union i hudebníci a DJs z Belgie nebo Německa Martin Miko