Jana Kalousová 27.2.2017, 08:00 Sdílet 8. 1. Vůně – 25 procent Nejdůležitější vlastností kosmetiky, kterou zákazníci vyžadují, je její vůně. A jak moc je zajímá cena nebo značka? Podívejte se na průzkum GfK. 7. 2. Cena – 20 procent 6. 3. Kvalita – 14 procent Zobrazit další Sdílet TÉMATA kosmetika nákupy ženy průzkum
Příběh Richarda Chase: Upír ze Sacramenta pil krev a v lednici skladoval orgány svých obětí Martin Miko
Prokletá kniha Necronomicon: Nejnebezpečnější spis historie údajně umít otevřít brány do pekla Martin Miko
Kdo nastoupí ve finále letošní Speedway of Nations? Rozhodnou úterní a středeční semifinále Komerční sdělení
4. srpna se opakovaně psala olympijská historie. Největší milníky odhalí nový dokument od Warner Bros. Discovery redakce G.cz