Oba národy nehledí na předsudky! Uwe Filtr 5.8.2014, 21:43 Sdílet Francouzská automobilka si dala odvážně do znaku symbol ženského přirození a slaví s tím úspěch. Podobný marketingový tah nyní zkouší jedno pražské kadeřnictví. Myslíte, že také celosvětově prorazí? Sdílet TÉMATA
Pořád úplně nechápu, díky čemu jsem uspěl. Já, takovej obyčejnej týpek, říká Pokáč v (NE)BLÁZNI Martin Miko
Záporné ceny elektřiny dorazily do Česka dříve, než se čekalo. Ohrožují další rozvoj solární energetiky Martin Miko
Migrační dohoda EU nás může vyjít dráž než konsolidační balíček. Přesto se o jejích dopadech nediskutuje Martin Miko
Česká spořitelna se dohodla s Corrency na distribuci systému pro podporu lokálních ekonomik redakce G.cz