Oba národy nehledí na předsudky! Uwe Filtr 5.8.2014, 21:43 Sdílet Francouzská automobilka si dala odvážně do znaku symbol ženského přirození a slaví s tím úspěch. Podobný marketingový tah nyní zkouší jedno pražské kadeřnictví. Myslíte, že také celosvětově prorazí? Sdílet TÉMATA
Největší loupež v britské historii: Zločinecké skupině se podařilo ukrást 53 milionů liber v hotovosti Jan Fiedler
Inflace i zadlužení výrazně klesají, Fialova pětikoalice si jde pro triumf ve sněmovních volbách 2025 Martin Miko
Proč je reklama při Super Bowlu tak drahá a stále dražší? A proč vůbec fotbal, nejen americký, přitahuje tolik peněz? redakce G.cz
Chlapec v bublině: Kvůli nulové imunitě se stal vězněm od narození, zemřel ve dvanácti letech Martin Miko
Evropským automobilkám hrozí „krvavá lázeň“ v záplavě levného čínského dovozu, varuje šéf Stellantisu redakce G.cz