Oba národy nehledí na předsudky! Uwe Filtr 5.8.2014, 21:43 Sdílet Francouzská automobilka si dala odvážně do znaku symbol ženského přirození a slaví s tím úspěch. Podobný marketingový tah nyní zkouší jedno pražské kadeřnictví. Myslíte, že také celosvětově prorazí? Sdílet TÉMATA
Občas jdu domů s modřinou, ale jinak cajk, to k tomu patří, říká Přemek Forejt v (NE)BLÁZNI Michaela Šimečková
Praha se připojila k nadnárodní klimatické kampani Cities Race to Zero. Po boku New Yorku či Berlína chce do roku 2030 dosáhnout celosvětového snížení emisí na polovinu Redaktor
ČEZ zdraží elektřinu o takřka 84 procent, na faktuře si domácnosti připlatí zhruba třetinu redakce G.cz
Morrisův červ dokázal infikovat 10 % všech počítačů připojených k internetu. Jednalo se o první počítačovou hrozbu tohoto typu Jan Fiedler
Musk včera zbohatl o 529 miliard korun, je z něj nejbohatší člověk novodobých dějin, více než stokrát bohatší než Babiš redakce G.cz