Oba národy nehledí na předsudky! Uwe Filtr 5.8.2014, 21:43 Sdílet Francouzská automobilka si dala odvážně do znaku symbol ženského přirození a slaví s tím úspěch. Podobný marketingový tah nyní zkouší jedno pražské kadeřnictví. Myslíte, že také celosvětově prorazí? Sdílet TÉMATA
Satirické Vánoce s Vainem: Velká galerie prosincových koláží, které vám připomenou to nejzásadnější Martin Miko
Die Glocke – tajemný projekt nacistických vědců aneb Jak UFO ovlivnilo druhou světovou válku Václav Adamus
Nejtragičtější požár v amerických divadlech: Plameny v chicagském divadle Iroquois si vyžádaly 602 lidských životů Jan Fiedler
V roce 2022 hrozí, že pohonné hmoty zdraží na 40 korun za litr. Zatím ale zlevňují a zlevní také v prvním týdnu nového roku Lukáš Kovanda