Oba národy nehledí na předsudky! Uwe Filtr 5.8.2014, 21:43 Sdílet Francouzská automobilka si dala odvážně do znaku symbol ženského přirození a slaví s tím úspěch. Podobný marketingový tah nyní zkouší jedno pražské kadeřnictví. Myslíte, že také celosvětově prorazí? Sdílet TÉMATA
Objevení nejslavnější kostry Tyrannosaura rexe: Jedinec nazvaný „Sue“ měřil necelých 13 metrů a vážil kolem 10 tun Jan Fiedler
„Válečná daň“ je jen jiné označení pro sektorovou daň. Fialova vláda ji chce novým názvem marketingově prodat veřejnosti, i když stále jde o porušení slibu voličům a o vykrádání KSČM Lukáš Kovanda
Poteče ruská ropa zase do Česka? Rozhodne Brusel… pokud tedy nejde o další hrátky Kremlu Lukáš Kovanda